سوالات متداول

خدمات پس از فروش

 

آیا همه کالاها، شامل  گارانتی تعویض، می‏‌شوند؟

 

پاسخ

 

توجه داشته باشید پس از دریافت کالا تنها 24 ساعت مهلت اعلام مشکل وجود دارد و مشتری میبایست بلافاصله بعد از تحویل سفارش خود مشکلات را از طریق شماره های تماس با فروشگاه در میان بگذارد 

بعد از 24 ساعت فروشگاه هیچ دلیلی را موجه نمیداند

در صورتی که در زمان 24 ساعت با فروشگاه تماس گرفته شود و مشکل مطرح شده قابل قبول برای بازگشت و تعویض کالا باشد میباست کالای خریداری شده ظرف مدت نهایت 7 روز به فروشگاه بازگردانده شود

لطفا توجه داشته باشید هزینه بازگشت کالا بر عهده مشتری میباشد

وارد سایت سون مارکت شوید. روی گزینه سفارش‌های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات می‌توانید سفارش خود را ببینید. می‌توانید در این قسمت روند آماده‌سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.

هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است و در زمان ثبت سفارش نمایش داده می شود.

شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

سیستم هوشمندسون مارکت، پس از بررسی حساب کاربری در صورتی که مالک آن مشتری جدید سون مارکت باشد…